01 julij 2011

To in ono

. . . . . . . . . . . . . . . .


In je že spet petek. Še en teden, ko nisem oblekla krila ali obleke, čeprav oboje neizmerno ljubim. T. je na morju dobro opisal stanje mojih nog - "kot bi jih nekdo nastreljal z zračno puško". Obupna sem. Prvih dobrih dvajset let življenja sem jih skrivala, ker so krive in, ko sem se končno sprijaznila s tem, da pač take so in ni kaj dosti storiti, sem z nenehnim odkrivanjem vraščenih nesramnic v resnici ustvarila bojno polje. Krivost nog je v primerjavi s tem zanemarljivo majhna nadloga. Mah, morda se discipliniram, če v osuplost mimoidočih vseeno oblečem krilo. Ja, to bom storila. Kaj mi mar!

Sicer pa spet vikend, čas za hiško in večerna branja.

»… ta čudovita vojska znakov, ki vladajo svetu; njihova moč je res neverjetna! Vse je odvisno od vrstnega reda, v katerem jim je ukazano stati: imajo moč, da vlivajo življenje ali ubijajo, da nas razveselijo ali razžalostijo.« (H. C. A.)

Nikoli se ne naveličam knjig!