11 maj 2010

Zvedavost

. . . . . . . . . . . . . . . .

zvedàv -áva -o prid. (a á) ki si
prizadeva dosti izvedeti, videti
: zvedav
in bister deček; zvedav popotnik; bil je
zvedav za nekatere stvari / zvedavo
izpraševanje / ekspr. zvedave oči //
radoveden: nič ni mogel prikriti zvedavim
sosedom; zvedave ženske / skriti se
zvedavim pogledom

zvedávo prisl.: zvedavo si ogledovati
mesto; zvedavo prisluškovati


V včerajšnji solati (morda pa v rukoli?) se je zvedavo pasel tale ljubek polžek. Kdo bi mu zameril, solata je bila res odlična. Rešila sem ga in na okenski polici opravila mali photo session. Danes zjutraj je, prislinjen na okensko steklo, zvedavo kukal v stanovanje. Ker bi revež najbrž v času službe odplezal ali skočil v globino s tretjega nadstropja (čeprav polži najbrž ne skačejo, ker lezejo in se slinijo…), sem ga odnesla v naravni habitat. Prav zdaj kraljuje v polvisoki travi na Igriški v Ljubljani. Ampak ni le on zvedav. Tudi jaz sem. Naslednjih deset dni pa bom še posebej, saj jutri letim (vulkanski pepel, prosim, odpihni se z mojih relacije in destinacije!) v MOJO deželo. Ne glede na to, da bo tokrat že desetič, se veselim kot prvič. Vsega! Vseeno lahko pokukate kaj k meni, ker bom morda kakšen vtis že od tam želela deliti z vami.

Naj bo tudi vsak vaš dan enako ali še bolj zvedav. :)