31 julij 2013

Nadaljevati ali vreči v smeti?

. . . . . . . . . . . . . . . . 

Včeraj sem se dobila z mentorjem moje doktorske. Prvič po vseh teh letih je imel nekaj vsebinskih pripomb, ki so na mestu in kažejo na to, da je morda tokrat celo BRAL zadevo (tri dni dela). Kar me je dokončno spravilo v globoko depresivno stanje, je bil nasvet, da naj zdaj vse skupaj "okrancljam" (250 strani vsebine (nič slik, nič grafov, samo besedilo) očitno ni dovolj), bibliografijo pa dopolnim tudi s knjigami, ki jih nisem uporabila (kaj šele prebrala, saj niso v nikakršni povezavi z mojo temo), da bo "umetniški vtis" boljši. Oprostite! Naivnež v meni se je zlomil, vera v nekaj znanstvene veljave pa dokončno izginila. A kot je rekla kolegica, ki je nedavno doktorirala na neki drugi fakulteti – naredi, kar ti svetuje, tudi če se ne strinjaš, na koncu bo štelo le, da je vse skupaj za tabo. No, to bomo šele videli (da bo za mano), saj me je včeraj imelo, da bi vse skupaj vrgla v smeti.