06 junij 2011

Mavričen zapis

. . . . . . . . . . . . . . . .

Ponedeljek, petek, nedelja. Dvakrat se obrneš okoli svoje osi in že si v novem tednu (če ne v novem mesecu). Tale hudičevsko pošestkan ponedeljek me je že navsezgodaj nasavnal (ker sem, odvisnica, nase naložila preklete kilograme vira odvisnosti in do Müllerja do tu ni kratka pot!), zdaj imam lase v stanju izredne razdraženosti (sem ena tistih, ki ima skodrane lase, pa si TAAAAAKOOOOOOOOOOOO želim ravnih! in tale vlaga je hudič sam zase, brez obvezne šestice!).

Kmalu odbrzim na jug, v deželo (mesto), kjer nisem še nikoli bila, pa je le tri ure stran. V bivši domovini je veljal za, skupaj s Splitom, mesto prelestnih gospodičen. Poskeniram situacijo in vas obvestim.

Sicer pa, če ste zaskrbljeni zaradi čudnosti zadnjih dveh objav (vem, občasna nejasnost je moja odlika), naj zagotovim, da sem zelo fino. Na koncu z razsodnostjo, a še zdravega razuma. Tudi hiška spreminja svojo podobo in kmalu pokažem prenovljene stole, lesen vezni žleb, obloženo štirno, zaključene okenske obrobe, lepe okenske police, prenovljeno mini hiško (kevder), na prenovljeni kozolec boste pa morali počakati še kakšna dva tedna. Ker vmes greva na morje. Ja, prav ste prebrali! Čas je za sončeve poljubčke, rahlo porjavelost, mir v glavi, vonj ribic v nosnicah in veliiiiiiiiiiiiiiko vode, kamor seže oko. Mnjamsi!