10 marec 2011

Do more than exist

. . . . . . . . . . . . . . . .


Določena mera brezdelja (hmmm, kaj je to?) je zaželena, ampak potem je kar naprej vseprisotna bojazen, da morda vseeno nisem česa pozabila narediti... Ja, v redu, nekaj mailov načrtno še ni napisanih, da ne bo tisti nekdo na drugi strani mislil, da od vzhičenosti skačem v zrak. Saj veste, malo pomembni vendarle moramo biti in malo v dvomu moramo vseeno druge pustiti (ah, kako pritlehna bitja smo ljudje!). Pa mnenji k dvema zadevama moram napisati, ampak sta že sestavljeni v glavi, torej ju moram le še prenesti v elektronsko obliko. Pa časa za druge pomembne in manj pomembne reči mi tudi ne zmanjkuje, ampak nekako nekaj ni čisto tako, kot bi moralo biti... Morda je kriva strašna bolečina, ki mi kljuje v glavi in tega kljuvanja imam dovolj. Takole je (bilo): zob, dva, če sem natančna, sta me začela istočasno boleti. Sem mislila. Kljuvanje, ki počasi ohromi polovico glave in ki vzbudi željo, da bi zaradi neznosne bolečine a) skočili skozi okno, b) nič hudega slutečega človeka v bližini močno na gobec, c) odtrgali glavo samemu sebi (od č) do ž) je še veliko variacij na isto temo – poljubno vstavite). Seveda se takojci naročim pri zobozdravnici, ki le stežka, no, če že res ne gre drugače, določi uro jutrišnjega pregleda. Na pregled grem vedno z rentgenskim posnetkom, da si ne bi kdo slučajno drznil kar tako rovariti po ustih. Menda ni nič vidno, ne na sliki, ne v ustih. Sinusi, alergija. Hmmm, nič od tega mi ni domače, no, alergija morda, ampak v res cvetočem delu leta, a nikdar se ni manifestirala v strašljivem zobobolu. In me odpravi rekoč, da naj potrpim in da se bo vse uredilo samo po sebi. Tako je v tej naši deželi, kjer na primarni ravni zdravstvene dejavnosti (kamor sodi zobozdravstvo) nimam pravice do drugega mnenja. No, seveda si ga lahko plačam pri drugem zobozdravniku, ampak če se nič ne vidi... V glavnem, boliBOLIboli in kdor je kadarkoli trpel zaradi kakršnekoli bolečine, katere žarišče je nekje v glavi, ve, o čem govorim. No, takole ležerno delovno je, bolečinsko neznosno in sončno prečudovito te dni.