15 januar 2011

Skušnjave

. . . . . . . . . . . . . . . .

S popolnoma drugačnimi nameni sem se danes, daleč stran od mamljivosti prečudovitega dne, zaobljubila kreativnemu ustvarjanju. No, kot se v takih primerih rado zgodi, me je vsakokrat, ko mi je pogled ušel proti oknu, imelo, da bi ves dan preždela ob odprtem oknu, vdihavala goljufivi vonj pomladi in lovila jate ptičev v fotografski objektiv. Oh, pa še tisoč drugih skušnjav me je do zdaj napadlo, vse od nujnega pospravljanja, urejanja polic in omar, hrane, pa do vožnje s kolesom (no, to sem zjutraj celo počela...), a le eni sem podlegla. Toliko lepih daril sem dobila od dedkov Mrazov, da bi vam jih najraje kar vsa pokazala! A vas morda ne bi zanimala, tako da jih bom počasi ponujala na ogled, takoj za tem prvim poskusom pa pozabljam na virtualni svet in se vračam v samozapovedano klavzuro.