27 avgust 2010

Nekatere stvari so močnejše od ljubezni

. . . . . . . . . . . . . . . .

Komaj še nekako ostajam na površini življenja, kar ob pomanjkanju moje razvade in ob tem toplem, težkem vremenu, sredi katerega so rastline zastale v rasti, ni lahko. Ves teden sem se s težavo ohranjala v stanju budnosti in vendar, zdaj ko se oziram nazaj, vidim, da so za mano predstavitev L. knjige (sledi…), dve prijetni večerji, pisanje doktorata (prepočasi, prepočasi), vesele novice, rumena pošiljka iz Bristola (oh, kako se bom afnala!), nova skodelica N. S. (pokažem), uživanje v redkih trenutkih ob branju knjige, obenem pa sem T. poslala samega na Trnfest na predstavo Monty Python in na ustvarjalno delavnico v mestno hišo. Za slednje mi je kar žal, a se tolažim, da jih bo še veliko. T. je šel in njegovo stvaritev, darilo meni, važičkasto delim z vami.


Čakam na bobnenje dežja po okenski polici, zato bom zdaj potihnila v pričakovanju…