11 april 2010

Čudoviti svet branja

. . . . . . . . . . . . . . . .

Moja ljuba K. me je spet obdarila. Čisto predobra je. Tokrat s čudovito knjigico Toona Tellegena Zabava na Luni. Najbrž mamicam oči samodejno uhajajo k tako igrivim naslovom, ker jaz je zagotovo ne bi opazila. In to bi bila grozno grozna napaka! Ko sem jo začela brati, sem se ustavila šele, ko sem prebrala zadnjo stran. V njej so zabavne basni in pravljice, dogodivščine veverice, mravlje, slona in polža. Najljubša mi je tista o pogrešanju, zelo zabavna pa je tudi tista o težki mravljini glavi. Mravlja ima nekega dne neznansko težko glavo. In ona ve, od česa je to. To je zato, ker vse ve. In vse tehta preveč. Domisli se, da bi bila rešitev za njo in njeno težko glavo, če bi na kaj pozabila. Toda kaj naj mravlja pozabi?
Sonce?
Okus medene torte?
Kitov rojstni dan?
Svoj zimski plašč?

Luštno in drugačno. Čudoviti svet narave in domišljije, kjer slon nima nikakršnih težav povabiti se k polžu na obisk v njegovo hiško. :)


P.S.: Takšno branje je terapevtsko, če ste siti realnosti, v kateri živite. V "odraslo" branje priporočam nekaj iz zadnje Sobotne priloge - vsekakor uvodnik, intervju z Garyem Shteyngartom in tudi M. Crnkoviča, katerega prepotentnost meji na bolečino... (on je prepričan, da ima zgoraj opisano mravljino težavo... - so NOT!). V Dnevnikovem Objektivu je vreden branja zapis G. Vojnovića, lepi pa tudi čeveljci J. Miklavca. :)