09 december 2009

I wonder...

. . . . . . . . . . . . . . . .

Zadnje dni sem posebej pozorna na tisto, kar slišim. Tako sem med drugim slišala tri zadeve, ki so me popolnoma iztirile:

1. »Ali ribe sanjajo?« Ja, Nicholas Cage je bil v filmu pošteno »zadet« in morda gre za vprašanje, ki je popolnoma na mestu, ampak - od kod sploh takšno vprašanje? Mar niso sanje povezane s spanjem? In ribice menda ne spijo, kajne? Vsaj zdi se mi, da so ves čas v gibanju, torej plavajo in ko mirujejo, so obrnjene narobe, kar je znak, da so v večnih loviščih… Se motim?

2. T.K. mi je strašansko antipatična. Poje že v redu, a njena pojava in še posebej njen afektiran način komunikacije me iritirata. Sinoči je bila gostja na radiu in ker ga rada poslušam, sem pač potrpela. In ob razlagi ene njenih pesmi je izjavila »…ko polži prerastejo svojo hišico«. ?#?%#?&?!!#? Ta je pa huda. Polžja hišica naj bi navadno rastla nepretrgoma, pri nekaterih polžih pa se robna rast hišice izmenjuje z obdobji, ko se hišica le debeli. Seveda so polži različni, eni imajo tako drobcene hišice, da so skoraj nevidne (ker so zakrnele), drugi (lazarji) pa le majčkena zrnca. Ampak, da pa bi jo prerasli in potem po svetu »hodili« brez ali celo zato kar umrli, tega pa še nisem slišala. Morda sem tozadevno nevedna, ampak da so potem nekje »med nebom in zemljo«, kot se je »pametno« izrazila, to pa ne!

3. Metulji – le kdo si je izmislil, da živijo le en dan? Ja, morda obstajajo tudi taki, ampak tale o enem dnevu se je tako razpasla, da verjamem, da veliko ljudi živi v prepričanju, da je to absolutna resnica o metuljih.

Ne vem, morda se pa glede vsega tega motim in so vprašanja čisto na mestu? Pred leti sem si omislila knjigo »Otroci sprašujejo, nobelovci odgovarjajo«, v kateri je nabor vprašanj, ki gredo v smeri »Zakaj je nebo modro? Kako deluje telefon? Kaj je zrak? Zakaj je puding mehek in kamen trd?...«, nobelovci pa odgovarjajo na otroku razumljiv način. Čeprav sem že velik otrok, bi mogoče morala na nobelovce nasloviti nekaj osnovnih vprašanj, ki me begajo. Na primer o pralnem stroju. Itak, da sem navdušena nad to pogruntavščino in ja, vem, da je v njem nek program, ki škatlo vodi od predpranja do centrifuge, pa vseeno RES ne vem, če ima logika kaj opraviti s tem in KAKO pravzaprav deluje… ?#«??#?!?!# In vse tole se mi podi po glavi, medtem ko poskušam pisati svoj dr… :)